Workin class hero

2012-11-10 11:49:13
6.00 imorse ringde väckarklockan så de va bara att stiga upp, fixa frukost och sedan börja promenera till jobbet, så dagens 5 km promenad är avklarad. Väl framme väntade en stor kopp kaffe på mig och gudars vad dagens första kopp smakade bra!

Rast och jag känner mig lite små seg och inte ens halva arbetsdagen har gått. Sedan väntar en lång promenad hem, tur väskan är lättare på vägen hem än på vägen hit (matlådor för en hel dag väger en del).


Lämna en kommentar här
Postat av: Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Sv: TACK!! Köpt på Teme sportia har jag för mig för ett par år sedan :) Dom har många i massa olika färger och mönster för närmare 200kr, värmer jätteskönt mot öronen :)

Svar: Får ta med en tur ner någon dag och se om de har såna i år också.
wherethedevilsingstheblues.blogg.se

2012-11-12 @ 21:42:13
URL: http://emmashjartan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0