Me, myself and I

2012-11-08 12:08:04

Hej ångest , varför är du här? Jo för att jag valde att sätta mig själv i främsta rummet, för att jag efter gårdagen är rent slut. Jag missade när jobbet ringde, antagligen är någon sjuk så de ville jag skulle komma in och jobba. Vill jobba men just nu mår jag inte helt 100% psykiskt och jobbar hela helgen, andra i rad.

Jag har svårt för detta med att sätta mig själv i främsta rummet, tillbaka downs there vill jag inte. Värma lite mat och göra mig i ordning för ett pass på gymet, sen ska jag försöka plugga lite ikväll. Börjar hitta tillbaka till drömmen om att bli styrketräningsinstruktör, here we go!


Lämna en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0