Disciplin

2012-11-15 19:38:22

Ghaa, känns som en stor klump i halsen-ångest klumpen. För exakt ett år sen idag bröt helvetet löst och jag blev sjukskriven. Idag har jag inte gjort mycket, varit ute för att hämtat posten är de längsta jag varit utanför dörren idag. Skickat ansökan, fixat här hemma och sovit ett par timmar på eftermiddagen.

Tänkte hänga med älskade till gymet och köra cardio men valde att stanna hemma istället, tränat två dagar i rad så kände att en vilodag vore på sin plats. Har knappt ens kommit ur pyjamasen idag, vissa dagar blir de bara så (noll självdisciplin). För första gången i mitt liv är jag arbetslös (på deltid) har väl haft en väldig tur eller som min handläggare på AMS säger "De beror på dig själv, att du är så duktig och ihärdig". Men ibland behöver även jag få vara lite svag och så tar vi lite PMS på de så har vi en helt fantastisk gråtardag.

Har tänt lite ljus och bytat om till mina rosa/vit rutiga pyjamasbyxor, brukar hjälpa upp humöret lite att känna sig söt.


Lämna en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0