Svingar i lampan

2012-06-11 11:59:27
Känner hur jag när som helst börjar klättra på vägarna. Skulle satt mig med Johannes hemsida, men saknar ett program. Får vänta tills han kommer hem och kan fixa de till mig, så jag kan fixa hemsidan till honom.

Igår fick vi gjort en massa, sovmorgon och sedan 3 km i elljusspåret. Fikat hos fina vänner, varit hemma hos mamma en snabbis, dammsugit och satt upp TV:n i sovrummet på väggen. Tycker vi fick gjort riktigt mycket faktiskt och ikväll hoppas jag på ytterligare ett pass i elljusspåret. Börjar komma igång med träningen vilket känns bra, hoppas kunna hålla det också.

Sitter här med en kopp kaffe och funderar på vad jag ska göra idag. Kanske skulle ta tag i de där jag tänkt på så länge men inte hittat insperationen till. Känner mig väldigt rastlös idag, får nog bli att fixa de sista och äta lite lunch. Sen får de bli en tur ner på stan, behöver hitta student present tills torsdag.

Lämna en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0