På resande fot

2012-06-12 13:56:46
Så skönt de är att bo i en stad där de går påtåg, de gör de inte i gamla staden. Där var de buss som gällde om man skulle åka kollektivt någonstans. Hjärtat skjutsade mig till tåget imorse och väl framme hämtade min Teamleader upp mig. Har passat på att arbeta lite nu på vägen hem, var väldigt tveksam i början men detta tror jag kommer vara riktigt roligt faktiskt! Tur att hjärtat mitt sparkar mig lite i ändan och verkligen tror på mig.

Nu är jag hungrig, de blir hem och äta. Sen blir de jobb igen, fast på mitt andra jobb. Nu behöver jag inte vara rädd att vara sysslolös. Efter att varit sjukskriven i 7 månader höll jag på att bli tokig, ville ut och jobba som alla andra. Inte sitta hemma och bara titta på fyra väggar. Nä, detta kommer bli jätte roligt och jag tänker lyckas!

Lämna en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0