Nya tider

2012-06-06 12:08:40
De är regnar inte tätt med uppdateringar, tänker ofta på de men kommer sällan till skott. Sedan sista har de hänt mycket:

- Vi har fått en ny familjemedlem- Katten Messi som är Jespers raka motsats dvs. Inte rädd för ett skit. Hoppas   de snart ska komma överens, de går att ha dom i samma rum men de ryker ihop då och då.
- Jag har sagt upp mig från mitt arbete-Och börjat arbeta som timanställd undersköterska här i Ystad. Första        arbetsdagen igår, kom hem och sov på soffan i 3 timmar. Ser fram emot nästa arbetspass :-)

De känns underbart att kunna börja arbeta igen efter att gått hemma i över ett halvår. Idag är jag ledig och jag ser fram emot en runda i elljusspåret med älsklingen ikväll.

Lämna en kommentar här
Postat av: Lina

Åhh va mys!

2012-06-11 @ 11:22:05
URL: http://linaohlsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0