Whats cooking?

2011-09-15 20:37:38
Nu börjar denna långa dag gå mot sitt slut och vi har precis avnjutit en god middag, köttfärspaj. Chili con carnen, kycklinggrytan och korvstroganoffen står på svalning. Hunnit städat hela lägenheten,fotograferat, handlat och lagat en massa mat så nu förtjänar jag att få krypa ner i soffan bredvid finaste och mysa lite innan sängen kallar.

Lämna en kommentar här
Postat av: Lajl

sv: du har så rätt så rätt. Men ändå kan jag inte låta bli att undra, vem är jag? vem vill jag vara? O det är ju det som är det värsta. att tveka på sig själv. att inte veta o på så sätt satsa för att nå målet. jag är förvirrad o så trött på att vara det. samtidigt som jag ändå vet vad jag inte vill.

2011-09-16 @ 21:08:28
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/
Postat av: Lajl

*att inte veta o på så sätt inte kunna satsa för att nå målet - skulle där stå.

2011-09-16 @ 21:10:45
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0