Someone like you

2011-11-17 11:19:21
Funderar på om jag orkar ta mig till gymmet och träna lite, dra lite i vikterna. När finaste kom hem igår somnade jag på soffan och kunde när jag vaknade knappt hålla mig upprätt, tvungen att stå upp för att inte somna.

Känner mig lite piggare just nu och har plockat lite här hemma och sedan tagit en liten paus igen. Ett litet mellanmål och bädda, sen får jag se vad jag orkar.

Lämna en kommentar här
Postat av: Lajl

Ja men visst blev det. Mindre kalt lixom. Men de tar ju sin tid att veta hur man vill ha det. Vet inte varför jag är så rädd för hål i väggarna.. men de känns som om jag inte vill chansa.. Inte för att detta va jätteplanerat. Jo de i skittehallen. De kommer nämligen fler sedan. Men planerna går ju lite mer långsamt nu när man är själv än som när man var två.

2011-11-18 @ 15:48:51
URL: http://lifeoflajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0